شیر دیافراگمی ساندرز

تجهیز صنعت وارد کتتده ابزار دقیق

شیر دیافراگمی ساندرز

۳ بازديد

 برند شیر دیافراگم ساندرز واقع در انگلیس می باشد و این شیر با توجه به نوع سیال و فشار و درجه حرارت آن با جنس و دیافراگم مختلف تولید می شوند که شیر دیافراگمی تفلونی ساندرز و شیر دیافراگمی لاستیکی ساندرز بیشترین سهم از تولید آن را دارند.

قیمت شیر دیافراگمی ساندرز با توجه به جنس و سایز و نوع اتصال آن مختلف است. شیر دیافراگمی ساندرز قابلیت مونتاژ عملگر پنوماتیک و برقی را دارد و این شیر را می توان در مکانیزاسیون صنایع بکار برد.

داخل دیافراگم یک جا برای یک گیره قرار دارد که این گیره از قسمت بالا به المان فشاری با نام کمپرسور (المان تامین نیرو) متصل می شود. برای باز کردن شیر و افزایش جریان، کمپرسور توسط استم شیر به سمت بالا میرود. برای توقف یا کاهش جریان، کمپرسور پایین می آید و دیافراگم به پایین شیر (روی سیت) انطباق میابد.

شیرهای دیافراگمی برای کنترل جریان سیالات حاوی جامدات معلق عالی هستند و دارای انعطاف پذیری نصب در هر موقعیتی هستند. شیرهای دیافراگمی نوع با برآمدگی (Weir-type) نسبت به شیرهای دیافراگمی مستقیم یا بدون برآمدگی در تعدیل جریان throttling بهتر عمل می کنند، زیرا طراحی نواحی قطع در امتداد سیت، موجب ایجاد مشخصه عملکردی کوییک اوپنینگ یا باز شوندگی سریع (quick-opening) میشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.